Eerste Heilige Communie 2024

Geachte ouder(s)/verzorger(s),
Misschien heeft u nog herinneringen aan uw Eerste Communie. Een groot feest. Als kind mag je dan in de kerk voor het eerst meedoen met de viering van het Laatste avondmaal, de Eucharistie.
Natuurlijk is het belangrijk dat de kinderen goed voorbereid worden op dit mooie en grote feest. We doen dit al vele jaren vanuit de parochie met medewerking van vrijwilligers en pastores. Maar natuurlijk zijn ouders onmisbaar in dit proces.

De RK Eusebiusparochie nodigt de kinderen, die in groep 4 van de basisschool zitten, uit om het komende seizoen mee te doen aan de voorbereidingen en viering van de Eerste Communie.
Het kan zijn dat uw zoon of dochter nog in groep 3 zit. We willen u dan vriendelijk vragen om nog een jaartje te wachten. Om met de groep mee te kunnen doen is het belangrijk dat kinderen goed kunnen lezen en schrijven.

De Eerste Heilige Communieviering vindt dit jaar plaats op zondag 21 april 2024 om 11.30 uur in de Martinuskerk.

Dinsdagavond 14 november 2023 is de informatieavond van 20.00-21.30 uur in de Martinuszaal.

Aanmelden kan tot 01-11-2023.

AANMELDFORMULIER

Eerste Communie